dilluns, 25 de febrer de 2013

Beneficis de menjar mandarines

Beneficis de menjar mandarines

Les mandarines són un dels cítrics més populars pel fet que són molt saboroses i saludables. Tenen una mida adequada com a postre individual, i son fàcils de pelar. Ajuden a la economia de proximitat.

Les mandarines aporten a l'organisme:
-vitamina C
-vitamina A
-vitamina B1, B2, B3 i B6
-calci
-potassi
-fòsfor
-magnesi
-acide fòlic
-acide cítric
-antioxidants


Beneficis per a la salut De menjar mandarines:
-ajuda a combatre els símptomes de l'estrès
-ajuda a controlar el colesterol
-prevé la retenció de líquids
-combat l'anèmia
-ajuda a combatre el restrenyiment
-reforça el sistema immunològic
-ajuda a tractar i prevenir tos i refredats
-prevé afeccions cardiovasculars
-afavoreix la producció de col·lagen
-millora i conserva la salut de la pell, ungles, ossos i dentadura
-ajuden a baixar de pes per tenir molt poca sucre i calories
-ajuda a tractar la gota
-afavoreix l'eliminació de càlculs al renyó
-té un efecte sacien-te ideal per a les persones que estan a dieta o en procés de deixar de fumar

Les mandarines són una fruita molt rica I sana pel que durant la tardor i hivern que és l'estació de l'any on se les troba cal consumir-les.

Les mandarines es Poden menjar soles però també Elaborar postres, sucs, licors i fins i tot incloure-les en ensalades és un aliment molt combinable pel seu agradable sabor.

És molt recomanable que els ancians, xiquets i dones embarassades Especialment mengen mandarines ja que li aporten nutrients necessaris per a mantenir-se sans i prevenir malalties.

És molt beneficiós per a la salut incloure a les mandarines en la nostra dieta d'hivern.